הטיפים של אריה גולדין

July 05 2023Cfao

הטיפים של אריה גולדין

כך תצליחו להתגבר על הקשיים בעיצוב פנים. קבלו טיפים ועצות מאת אריה גולדין לעיצוב פנים.

מתקשים לבחור קו עיצובי אחיד לדירת יוקרה? הכתבה הזו בשבילכם! ההיצע הרחב של פריטי ריהוט לצד מגוון הסגנונות העיצוביים המוצעים לכל מי שמעוניינים לעצב את בית החלומות שלהם. עשוי לבלבל ואף לתסכל לעיתים • מעצב הפנים, אריה גולדין, מסביר כיצד ניתן למקד את ההליך?

לקריאת הכתבה המלאה הקליקו אריה גולדין – עיצוב פנים 

מעצב הפנים, אריה גולדין, מסביר כי אנשים רבים כיום בוחרים לעצב את דירות המגורים שלהם מחדש תוך יצירת קו עיצובי אחיד והתאמתו לטעמם האישי ולסגנונות החדשניים והמודרניים ביותר. לעומת זאת, עד לפני מספר שנים, רוב פרטי הריהוט ששולבו בדירה נבחרו על סמך רמת הפרקטיקה שלהם.

אריה גולדין מעצב פנים
אריה גולדין מעצב פנים

מה שעמד אז לנגד עיניהם של הבוחרים להתחדש ברהיטים חדשים היה הפתרון לבעיית הנוחות או המקום. אך כיום, חל שינוי משמעותי בכל עולם – העיצוב תופס מקום של כבוד בחייהם של רבים. עליית המודעות לנראות הדירה גרמה לעלייה בביקוש למגוון פרטי ריהוט מעוצבים בשלל סגנונות. כך שגם אתם יכולים לבחור רהיטים מותאמים במדויק – הן לטעמכם האישי והן לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה. אולם חשוב להדגיש ולומר כי המבחר הגדול לא תמיד משמש כיתרון לבוחרים בהליך עיצוב פנים דירות יוקרה ועיצוב פנים בית פרטי בפרט (ובעצם לעיצוב פנים של כל דירה).

עיצוב פנים עם אריה גולדין
עיצוב פנים עם אריה גולדין

רבים מהבוחרים בהליך של עיצוב פנים דירות יוקרה מגיעים למעמד הבחירה ומוצאים את עצמם אובדי עצות ומבולבלים לחלוטין לנוכח הכמות הגדולה של האפשרויות השונות. לכן, לפני שאתם ממהרים לחנות הסמוכה לדירת מגוריכם, כדאי שתקחו בחשבון כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם להשלים את הליך עיצוב פנים דירות יוקרה בפרט ועיצוב פנים של כל דירה בכלל, על הצד הטוב ביותר. מעצב הפנים, אריה גולדין, מציע עיצוב פנים לדירות יוקרה. הוא מסביר כי הוא מקפיד להכיר לעומק את טעמם וצרכיהם של הגרים בדירה. בכדי להתאים להם עיצוב מדויק. הוא משתף אותנו בכמה דגשים חשובים שיסייעו גם לכם להגיע ממוקדים למעמד בחירת פריטי הריהוט.

אריה גולדים. מעצבה . עיצוב פנים
אריה גולדים. מעצבה . עיצוב פנים

מעצב פנים מקצועי לומד להכיר את טעמכם האישי וכלל הצרכים שלכם. זאת לפני שלבי הבחירה.  כך תצליחו לעשות זאת בעצמכם

חשוב להדגיש ולומר כי הליך עיצוב פנים מודרני  בסיועו של אריה גולדין. מעצב פנים, כולל הרבה מעבר לבחירת רהיטים חדשים. רבים מהבוחרים בהליך זה של עיצוב פנים דירות יוקרה מעוניינים לשנות את פני דירתם כולה. זאת, לרבות,  שבירת קירות, תכנון כל חלל הדירה מחדש. ויתור על חדרי שינה לטובת שטחים כלליים כמו סלון או מטבח. בנוסף, ניצול מיטבי של כל פינה בבית. אז אם גם לכם נמאס מהדלתות החורקות שכבר החלו לאבד צבע. מפרטי הריהוט המיושנים. מחוסר אחידות עיצובית או מהריצוף הקטנטן שכבר מזמן לא עושים בו שימוש בבנייה חדשה. הטיפים הבאים נועדו עבורכם. ראשית, כבר בשלב הראשון של הליך עיצוב פנים דירות יוקרה. קיימת חשיבות רבה להיכרות עמוקה עם טעמכם האישי. היכרות שכזו מחייבת אתכם לעבור כמה שלבים פשוטים הכוללים סינונים ממוקדים.

#אריה גולדין
Share: