אריה גולדין – טיפים לבעלי עסקים

February 18 2023Cfao

אריה גולדין: 7 טיפים לבעלי עסקים שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך

הקמת עסק היא מאמץ מרגש, אבל זה גם דורש הרבה עבודה קשה ומסירות. למרבה המזל, אריה גולדין מגיד כאן טיפים מועילים שיוכלו לעזור לבעלי עסקים רבים לממש את מטרותיהם.

הצלחה בעסקים. אריה גולדין. שלומי טהורי השקעות נדל"ן

הטיפים לעסקים באדיבות אריה גולדין:

1. תהיה עצמך
בין אם אתה יזם סולו או שיש לך צוות, האישיות של המותג שלך היא קריטית. זה מה שמייחד אותך מהמתחרים שלך ועוזר לך להתבלט בשוק. כדי ליצור את האישיות הזו, אתה צריך להיות אמיתי בכל מה שאתה עושה. זה כולל שיתוף החזון, הלב והערכים שלך במסגרת ה-DNA  של החברה שלך.

ההצלחה של העסק שלך. אריה גולדין -

2. היו פתוחים לרעיונות חדשים
ככל שעולם העסקים נע במהירות, אתה צריך להתאים כל הזמן את המוצרים, השירותים והאסטרטגיות של החברה שלך. כדי להישאר מעודכן במה שקורה, קרא חדשות בתעשייה ופרסומי מסחר. זה יעזור לך לצפות את הדבר הגדול הבא ולהבטיח שהעסק שלך מוכן לנצל אותו.

אריה גולדין | פתרונות לעסקים

3. היו נאמנים ללקוחות שלכם
אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים קטנים לעשות הוא ליצור תוכנית נאמנות שמתגמלת את הלקוחות הטובים ביותר שלהם ומושכת חדשים. זה נותן להם סיבה לחזור, וזו דרך מצוינת להגדיל את העסקים החוזרים.

תקשורת עסקית | אריה גולדין . הצלחה בעסק

4. להיות שחקן קבוצתי
יזמים מצליחים יודעים שהם צריכים צוות חזק כדי להשיג את המטרות שלהם. הם מקיפים את עצמם במומחים בתחומים שהם לא מכירים ומבקשים את תגובתם.

5. נהל את הזמן שלך כמו שצריך
מיטב בעלי העסקים הקטנים מבינים את החשיבות של ניהול הזמן שלהם בצורה טובה. הם מתעדפים את המשימות שלהם ונמנעים מלנסות לעשות יותר מדי בבת אחת. בדרך זו, הם יכולים להתמקד במה שהכי חשוב לחברה שלהם ולהימנע מלהיות מוצף.

עסקרים טובים | אריה גולדין

6. להיות פותר בעיות
בעלי העסקים היעילים ביותר מסוגלים להסתכל על בעיה מנקודת מבטו של הלקוח ולהבין כיצד הם יכולים לפתור אותה. זה כולל מתן פתרונות מעבר ומעבר לציפיות הלקוח.

7. היו גמישים ומהירים להסתגל
החברות הצומחות ביותר בעולם משנות כל הזמן את ההיצע שלהן ומשפרות את המוצרים שלהן כדי לענות על צרכי הלקוחות. כתוצאה מכך, זה קריטי לכל העסקים להיות גמישים ומהירים להסתגל. זה נכון במיוחד בסביבה העסקית התחרותית של ימינו.

#אריה גולדין
#הצלחה בעסקים
Share: